شرایط شرکت در قرعه کشی گرین کارت آمریکا

شرایط شرکت در قرعه کشی گرین کارت آمریکا

شرایط سنی برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت چیست؟

» افرادی که قبل از سن هجده سالگی موفق به اخذ دیپلم شده باشد میتوانند به طور مستقل نیز شرکت کنند.

» افراد با سن زیر هجده سال فقط همراه والدین یا قیم قانونی خود می توانند شرکت کنند.

» افراد هجده تا بیست و یک سال هم به صورت مستقل و هم همراه خانواده یا قیم قانونی خود می توانند شرکت کنند. و در صورت برنده شدن پدر ، مادر ، یا خودشان گرین کارت را دریافت خواهند کرد . شانس این گونه افراد سه برابر افراد دیگر است. چون ۳ شانس دارند.یعنی میتوانند سه بار شرکت کنند.

» افراد بالای بیست و یک سال به صورت مستقل یا در صورت متاهل بودن به عنوان همراه همسر می توانند  شرکت کنند.در واقع متاهلین دارای ۲ شانس میباشند
» در صورتیکه زیر دیپلم هستند، بایستی دو سال سابقه کار تخصصی طی ۵ سال اخیر داشته باشند.

لطفا توجه داشته باشید، افرادی که در یکی از کشورهای زیر متولد شده اند در قرعه کشی امسال نمیتوانند شرکت کنند!

Anguilla – Bermuda – Brazil – Canada – Cayman Islands – China – Colombia – Dominican Republic – Ecuador – El Salvador – Falkland Islands  – Gaza – Gibraltar – Guatemala – Haiti – India – Jamaica – Mexico – Montserrat – Pakistan – Peru – Philippines – Pitcairn – Poland – South Korea – Turks and Caicos Islands – United Kingdom – United States – Vietnam – Virgin Islands, British –

لطفا توجه داشته باشید، افرادی که در یکی از کشورهای فوق متولد شده اند اما پدر ، مادر و یا همسرشان در یکی از کشورهای مجاز متولد شده اند میتوانند در قرعه کشی امسال شرکت کنند!

برای ثبت نام در لاتاری بایستی فرم های مربوط به شرایط خودتان (مجرد، متاهل، مطلقه و بیوه) را تکمیل کنید. این فرمها حاوی اطلاعات فردی و تحصیلی شما میباشد. همچنین به همراه این فرم بایستی یک قطعه عکس نیز ارسال نمایید.

 پس از تعیین فرم خود (مجرد ، متاهل ، متاهل مجزا) به صفحه ثبت نام در لاتاری رفته و طبق راهنما مراحل ساده که در آنجا مشخص شده را دنبال کنید. اگر چنانچه عکس مناسب را تهیه نکرده اید به صفحه تهیه عکس مناسب بروید.

درباره ی سینا

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه عکس استاندارد در منزل با دوربین شخصی

پشت به دیوار سفید رنگ در منزل قرار بگیرید: (به عکس نمونه توجه کنید)   …

دیدگاهتان را بنویسید